Vše o nákupu a reklamaci

Výměna velikosti


V případě že Vám nesedí velikost, zboží Vám vyměníme za jiné.

 

Jak postupovat:


  • V zásilce naleznete reklamační formulář (leták A5) který prosím vyplňte dle instrukcí (ke stažení zde).
  • Zboží včetně letáčku vložte do krabice a připravte k odeslání.

Odeslání českou nebo slovenskou poštou:

  • Balíček odešlete na jakékoli pobočce ČP na adresu: P+K success s.r.o., Comgate, areál Nika, Opočínek 57, Pardubice, 530 02


Vrácení zboží:


Jak postupovat:

  • V zásilce naleznete reklamační formulář (leták A5) který prosím vyplňte dle instrukcí.
  • Zboží včetně letáčku vložte do krabice a připravte k odeslání.

Odeslání českou nebo slovenskou poštou:

  • Balíček odešlete na jakékoli pobočce ČP na adresu: P+K success s.r.o., Comgate, areál Nika, Opočínek 57, Pardubice, 530 02

 



Doplňující informace:

  • Reklamované zboží nepoškozené a zabalené v původním balení vraťte do 14-ti dní od obdržení balíčku. 
  • Standardní doba na vyřízení reklamace je 1 týden. Dle obchodních podmínek máme 30 pracovních dní na vyřizení reklamace.


V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat: 

Zavolejte přímo na reklamační oddělení:

Nebo napište na: info@taxido.cz

 

Nahorů